Dinner with the Scouts

Op vrijdag 22 december 2017 hielden de Landscouts net als voorgaande jaren hun kerstdiner. Zowel ouders als broertjes/zusjes konden tegen een kleine betaling genieten van een luxe drie gangen menu.

Deze keer stond er een broodje hamburger/visburger of vegetarische lasagne op het menu, met vooraf een salade of meloen met ham. Het menu werd afgesloten met een heerlijk verrassingstoetje. Het eten en drinken viel goed in de smaak, en de groep heeft dit jaar ook weer genoeg geld opgehaald om een kleine extra activiteit te kunnen financieren, tijdens het volgende zomerkamp of elders in het seizoen. Al met al was het dus opnieuw een enorm succes!

We willen de aanwezige ouders en broertjes/zusjes hartelijk bedanken voor hun komst en hopelijk tot volgend jaar!

Door Nick van den Hoogen op 27 januari 2018